dinsdag 1 mei 2012

Dank jullie wel...

...voor het o zo warme en enthousiaste welkom in blogland!! Deze keer een lo gemaakt n.a.v. een wedstrijd bij /www.de craftorij.nl Maak je eigen achtergrond. Op de foto staat mijn jongste broer die in Amerika woont en waar wij regelmatig heel graag naar toe gaan:-))
Quote is niet goed leesbaar helaas, maar zegt : capture life’s moments. Gebruikt: Wit cardstock. Distress stain: faded jeans, vintage phote. Glimmermist: denim blue en black. Spetters stempel: Darkroom door. Swirl stempel: Tim Holtz. Films strips, nietjes, quote en tabje: Tim Holtz. Touwtje en dymotang

7 opmerkingen:

  1. Vind hem helemaal top! Mooi gedaan die achtergrond en wat staan de swirl en filmstrip mooi hierbij. Leuke foto van je broer en natuurlijk een mooie quote. Een heel mooi sfeertje straalt deze lay-out uit!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan ! En Jop, je ziet er ook goed uit op de rugzijde :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via mijn zus Jopie ben ik op je blog terecht gekomen. En na het bekijken van al het moois wat je maakt. Ben ik gelijk volger van je geworden. Zou het erg leuk vinden als je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg, mooie foto ook. Stoere layout, en mooi die tickets, groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw wat een mooi LO heb je gemaakt. Prachtig met dat lichtblauw en ik vind de swirlstempel ook schitterend!

      Lieve groetjes,
      wendy

      Verwijderen
  5. Hoi Wilma,
    Wat maak je mooie dingen! Heel creatief!
    Ik ben meteen volger geworden!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen