dinsdag 7 augustus 2012

Zomer.....

nou ja niet deze zomer maar die van een paar jaar terug en dan ook nog in de USA! Was daar toen voor de 50e verjaardag van mijn broer, ja die uit het vorige bericht;-)
Was daar samen met mijn nichtje, en wat hebben wij daar toen een lol gemaakt met Merel die daar stage liep en dochter is van een vriendin van mijn broer. Nog allemaal te volgen????
Op de foto sta ik samen met mijn broer en Merel. Toen lachte mijn broer nog.....even later liep hij met het schaamrood op zijn kaken in een winkel omdat wij daar luidkeels liepen te zingen: er is er een jarig...verstonden ze toch niet die Amerikanen, maar er werd wel om uitleg gevraagd. Er moesten die dag veel boodschappen gedaan worden dus mijn broer was erg blij met ons gezelschap want in iedere winkel begonnen wij weer opnieuw te zingen;-) Stiekem vond hij het prachtig hoor!!!

Kraftcardstock,dymotang, verder alles van Tim Holtz.

7 opmerkingen:

  1. Ik word altijd zo enthousiast van jouw lay-outs! Deze ook, zo heerlijk qua indeling, kleur, foto's en andere toevoegingen. Swirls, letters... en zo kan ik nog wel even doorgaan... plus het verhaal erbij... TOPTOPTOP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk gedaan deze lay-out!! Mooie kleuren en jullie staan leuk op de foto!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlootje zeg!! Mooie kleuren en gezellige foto's en dito verhaal erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuke layout! Heerlijke kleuren bij elkaar, zo lekker vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige lay-out!!! Super kleurtjes heb je gebruikt!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij verschijnt niet in mijn lijssie Wilma, vandaar mijn hele late bezoekje. Sorry! Ik ga er wat aan doen want ik volg je wel degelijk!
    Heel leuk en gezellig verhaal en je lay-out vind ik geweldig mooi. Mooie swirls en bloemen en wat een leuke foto's. Lijkt me helemaal niets als mijn broer zo ver weg zou wonen! Jij vast ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen