zondag 23 juni 2013

Melt art

Ben een fan van http://tammytutterow.com/2013/06/tuesday-tutorial-melt-art-tissue-wrap-jeweled-leaves/ en wil altijd zoveel mogelijk van haar creaties  zelf proberen.  Eindelijk is het er weer eens van gekomen.  De melt pot moest er zelfs aan te pas komen. Was weer even geleden en na het nodige 'gedoe' lukte het eindelijk om een mooi laagje over de blaadjes te krijgen.
Heb me voor de 'veiligheid' zoveel mogelijk aan haar kleuren gehouden. Blijf het lastig/eng vinden om zelf kleuren te kiezen.....
en nu nog een detail foto:

14 opmerkingen:

  1. That is fabulous! Thank you so much for giving it a try and for sharing a link!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, wat leuk dat zij dan reageert!
    Supermooi vind ik je tag!
    Maarre ... als ik bij jou ben op onze afspraak wil je ik vast eens uitleggen/laten zien wat dit nou is.. die melt pot? Ja, ik weet het... kan ook die link bekijken, maar toch... :)
    Zie dat je ook je lint helemaal aangepast hebt qua kleur, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Wilma! wat een pracht tag, supe mooi deze kleurencombinatie en wat een leuke techniek heb je gebruikt! Mijn complimenten hoor! liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend !!!! Ik ben ook een fan van haar werk. Wat super dat ze zelf reageert op jouw blog-post. Geweldige kleurencombi is dit !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very nice tag you have made using Tammy's tutorial! It looks a lot more like hers than mine does :-)

    Sally

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW wat een mooie tag!! Geen idee wat een melt pot is maar ik vind het er super mooi uitzien en die kleuren zijn perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow hoe MOOI is deze tag Wilma! Echt gaaf gedaan!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie techniek heb je gebruikt voor deze prachtige tag Wilma, ook de kleurencombi is super, heel mooi gedaan!

    Sorry, ik loop wat achter met bloggen vandaar mijn late reactie...

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie tag heb je gemaakt! je creaties hieronder zijn trouwens ook schitterend! wij hebben lekker even rond gesnuffeld hihi

    Doe je ook mee aan onze wedstrijd voor de beurs in Den Bosch??
    je maakt kans op 20% korting op je aankoop! & wij zouden zeggen.. houd het blog in de gaten want een deze dagen komt er ook nog een candy op te staan!

    Lieve groetjes, het ZieZo Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supergaaf zeg ik vind dat altijd zo knap die techniek en al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt prachtig gedaan Wilma! Ik heb even geneusd bij jouw inspiratiebron. Wat wordt het mooi uitgelegd.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is stunning! Thank you so much for joining us at the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog and for sharing your "Tammy" inspiration with us! - Ashli :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous tag! I love the embossed background and those lovely blended colors! Your bouquet of altered flowers really "make" the tag. Such a gorgeous embellishment! The leaves in the background...love those, too! Thanks for sharing your Tammy inspiration with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. <3 Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. beautiful creation, the embossed background works so well with that colour theme

    BeantwoordenVerwijderen